maanantai 22. elokuuta 2016

Huippu fiilis

Olipa ihana, kun pääsi eilen liikkumaan. Oon siis ollu lentsussa ja en sen vuoksi ole tehnyt mitään. Ihan vaan, että oon saanu pöpöt kunnolla pois. Mun ystävä vei mut eilen hänen luonaan olevalle läheiselle pururadalle, jonne kannettiin kuulat 12kg ja 16kg. Hänen vetämät reenit ei ikinää oo jättäneet mua kylmäksi, ei myöskään eilen. Kauhistelin ensin ilmaa, vettä satoi. Pieni tauko vesisateesta kuitenkin tuli oikeaan aikaan ja päästiin jumppaan. Eka kävelyä kaks pylvään väliä ja sit vedot takasi, jonka jälkeen 50 etuheilautusta kuulalla. Sama setti niin kauan (5 kierrosta) että päästiin etuheilautuksissa kymppiin. Kävelyä yks pylvään väli ja askelkyykkykävelyä takasin ja sit vielä toisenkin kerran sama setti. Voin sanoa, että luulin kuolevani. Mun oli tosi vaikee saada hengitystä tasaantuun ja kurkku alkoi protestoimaan. Tuntui samalta kuin sen likkojen lenkin jälkeen. Kotiin päästyäni oli olo ihan surkea. Oksetti ja en pystynyt makuuasennossa olemaan, kun tuntui että lepa lentää, päätäkin meinasi alkaa särkemään. Olo meni kuitenkin pian ohi ja fiilis oli ihan huippu! Nyt on perperi hellänä ja yläkropassa tuntuu kivalta:)
Huomenna on yhteislenkki, jonne tiedän ainakin yhden ihmisen saapuvan. Jännä nähdä moniko eksyy paikalle ja mimmosia tyyppejä sinne tulee. Jos tulee:) Viimeksi juoksin ihan itsekseni, torilta Nallikarin kautta kotiin. Lämmintä oli 27 ja aurinko paistoi täydeltä taivaalta, luulen että huominen sää voi olla hieman erilainen. Mun tahti on suhteellisen leppoisa. Kauhistelin samalla hehkutin kun katsoin Rion kisoista miesten maratonia ja ne tyypit, kun ne juoksi niin älytöntä vauhtia! He juoksi nopeampaa maratonin, kuin mä pyöräilin töihin 42kilsaa.. Ei voi vaan käsittää!
Ihana viikko tulossa. Tän päivän jälkeen vasta lauantaina töihin ja perjantaina saadaan tuo mun kylkitatska valmiiksi ja on aikaa olla lapsen kanssa ja liikkua ja ei tarvitse tehdä mitään, jos ei halua. Tai saa tehdä vaikka ja mitä jos siltä tuntuu. Elämä on ilo ja mie ite teen siitä mielekkään. Niin kerta.
Loppuun, että miksi te liikutte? Mikä saa teidät juoksemaan ja mikä motivoi päivinä, kun ei vaan jaksaisi?!
Mukavaa viikkoa!!

-M-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti