tiistai 9. elokuuta 2016

Turarun 2016 ja kehonhuolto asiaa.

Ilmoittauduin Takomorunners yhteistyössä toteutettavaa Turaruniin vähän ekstempore, kun kuulin, että kaksi muutakin Takomorunnersia (Jenina ja Sanna) on sinne menossa. Turarun on 10.9 järjestettävä maastojuoksu kilpailu Turajärven rannalla Eurassa. Esteinä on renkaita, mutaa.. ja jopa sähköä😨 Kuullostaa jännittävältä. TuraRun 2016 sisältää suraavat sarjat: kilpa 10km, viesti 4x5 km sekä hupisarja 5 tai 10 km. Me osallistutaan tuohon 5kilsan hupisarjaan. Ilmoittautumiset Turaruniin löydät muuten täältä http://turarun.nettilomake.fi/form/3184/ .  Aiemmat juoksukilpailukokemukset mulla on terwahölkän 10km vuodelta 2010(!!!) Sekä viimevuoden Likkojen Lenkki 7,4km, joten tämmöinen maastoestejuoksukilpailu on aivan uutta mulle ja en oikein tiedä kuinka moiseen tulisi valmistautua muuten kuin juoksemalla ja varaamalla mukaan iloisen ja avaran mielen😂 eniten mua tällä reissulla kuitenkin innostuttaa nähdä Jenina! Me ollaan tutustuttu melkein kolme vuotta sitten sellaisen mammaryhmän kautta. Mulla on pieni taapero ja Jeninalla samanikäiset, ylisöpöt kaksospojat. Ja me ei olla ikinä nähty! Ennen kuin nyt kohta💚  Aikamoinen reissu mulle tulossa, ihana on lähteä yksin matkaan ja irtaantua arjesta.

No siitä kehonhuollosta seuraavaksi😂 niin kun sitä ei juuri ole. Välillä venyttelen ja rullailen salilla, harvemmin. On ollut aikakausia kun olen ollut siinäkin aktiivisempi, pitäisi kai taas aktivoitua. Nyt on erureidet hellänä juoksusta ja tän pvn työmatkapyöräilystä (41,8km), niitä pitäisi rullailla. Mun sisko on hieroja, mutta viimeksikin jouduin ajan perumaan. On ehkä helpompi käydä hierojalla, jolle joutuu oikeasti maksamaan, ei ehkä olisi niin helppo kynnys perua. Olen viimeksi vissiin joskus huhti-toukokuussa käynyt hierojalla, olisi ehkä jo aika. Taidankin varata samantien ajan. Mä ehkä enemmän huollan mieltä kuin kehoa, vaikka paras lopputulos kai tulisi kun olisi niin keho kuin mielikin kunnossa. Ei jumeja. Ehkä vielä joskus tuo olotila saavutetaan😂 Ministi bloggareiden viikkohaastetta sivuten.
Käykäähän tuohon Turaruniin tutustuun heidän fb:ssa Turarun 2016😉


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti