tiistai 20. syyskuuta 2016

Reenipohdintaa.

Kävin eilen Toimintasali Voimalassa täällä Oulussa tekemässä hieman normaalista poikkeavan reenin sekä mave enkat tangolla, 80kg nousi. Harvoin tulee mavea tehtyä tangolla, olen suosinut siinä liikkeessä käsipainoja. Olen pitkään pohdiskellut reenieni vaihtelevuutta ja sitä, kuinka houkuttelisi vaihtaa hetkeksi paikkaa. Kävin kesällä tutustumassa Crossfit Routaan Oulun Alppilassa, tykästyin heti, mutta sinne päästäkseen tulee käydä ensin OnRamp-kurssi, jonka jälkeen voi itsenäisesti alkaa reenailemaan. Poikkeuksena, jos osaat jo valmiiksi tekniikat ym. niin on vain sellainen "näyttö". OnRamp-kurssit taas ovat aikatauluun sidottuja ja iso osa kurssia on ryhmän tuki ja yhdessä tekeminen. Mä olen useamman kerran katsonut kurssien aloitus aikatauluja ja omia työvuoroja ja todennut että pääsisin maks. 4 kertaa osallistumaan, niin että koko ryhmä olisi kasassa ja se taas ei minua motivoi koska juurikin se ryhmän tuki. Pääsemättä jääneet kerrat voisi korvata, mutta silloin oletus olisi että tekisin reenit yksin koutsin kanssa.. mutta kun se ryhmän tuki😄. Ihana olisi olla osa porukkaa joka tutustelee toisiinsa samalla kun harrastaa ja ajatus siitä, että ryhmästä tulisi osa minun elämää, kiehtoo. Alitajunta ja sisäinen palo varmaan kaipaa jo jotain ryhmäyttävää, kun on niin kauan reenannut yksin😂. Mutta eilinen Voimala siis oli ihan huippu kokemus. Renkaan pyörittelyä, lekan ja köysien heiluttelua, kelkan työntöä ja pallon nakkelua.. Voin kertoo et pitkästä aikaa alkoi oksettaan. Hienosti sain pidettyä olot itselläni👌 pitää nyt tää kuu vielä pohtia asiaa ja katsoa et.. mitään katsottavaa enää oo😂! Nykyisessä salissa(ClassicGymOulu) ei oo mitään vikaa, se on ihan täydellinen, mutta minä kaipaan vaihtelua. Kuukausikortin vaihdan kertakortiksi, jotta pääsen sinne kuitenkin halutessani reenaileen💪👌 ihan huippua! Tätä olen kaivannut. Vaihtelua.
Tänään oon töissä 12h, huomenna oon töissä 12h.. torstaina lähden salille duunaan Takomotrainingin pk-kauden harjoitusohjelman 2 viikkoa kestävän voimateeman treenin, koska olen saanut kunnian saada moiseen osallistua! Edellinen treeni meni perille ja sitten ikävästi flunssa pakotti pitämään pienen tauon. No siis tämä viime torstaina. Räkä valuu vielä, mutta kuten edellisessä todettu, niin en vois reenata varmaan ikinä, jos räästä olisi kiinni😷.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti