perjantai 14. lokakuuta 2016

Älämölömölö-ääääääääääää

Mun päivät on menneet aika tiiviisti töissä ja kotona ollessa lapsen kanssa, reeneissä ja muissa arjen perushommissa. Aika vähäistä on nettisurffailu ja somettelu viimepäivinä ollut. Mun työpäivät on pääsääntöisesti 12 päiviä ja niinä päivinä ei muuta hirveesti hommailla. Salihommia värkkäilen nyt siellä Voimalassa, minne vaihdoin tuossa vajaa 2 viikkoa sitten. Kaiken sen pohdinnan ja miettimisen jälkeen vaihdoin sinne, koska koen, että siellä on tilukset, joita mun mieli ja keho tällä hetkellä kaipaa. Renkaan pyöritystä, palloja, köysiä, renkaita, kaikkee mahdollista toiminnallista ja tää kaikki vaan 39e kuussa. Ihan huikee paikka ja hlokunta on kyl asiantuntevaa. Ekaa kertaa mulle tehtiin kehontasapaino analyysi ja se oli kyl mielenkiintoinen. Uutta tietoo kehosta, jonka luulin tuntevani:)
Takomotrainingin kans toteutettava 10 viikon harjoitus taas on kuin mansikoita mun keholle, aina kun niitä reenejä teen. Ihan huippuja ja joutuu kyl haastaan ittee aivan eri tavalla kuin on normisti tottunut. Odotan uusia treenejä kuin hullu puuroa ja ne itsenäiset(kaikki on itsenäisiä mulle, koska etänä) on niinku viikon kohokohtia:) Just love those<3 mie oon nyt töissä joten taijan hetkeksi jatkaa hommia.. pitänee palata noiden treenihommien kans tarkemmin tässä viikonlopun aikana asiaan, laittaa vaikka ihan kuviakin joukkoon;)

-M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti