torstai 16. kesäkuuta 2016

Torstain tohinat ja ja ja..

Ilta alkaa olemaan lopuillaan, ainakin mun osalta. Kaks vapaata takana ja huomaa kyllä kuinka sekoittaa lapsen päätä, kun ensin ollaankin hoidossa ja sit yhtäkkiä kotona ja taas huomenna hoitoon. Toivottavasti tää tasoittuu jossain vaiheessa, mielellään vaikka silloin syksyllä, jos ja kun mä aloitan ne sairaanhoitajan opinnot Oamkissa. Sit asiaan.
Tällä viikolla oon käyny juokseen kahdesti, salilla kahdesti ja yhdesti vedetty kuntopiiriä tuossa parkkipaikalla naapurin akkojen kanssa. Ihan oon tyytyväinen. Liikkumaan tekee mieli ja se kai on tärkeää, toteutuksen kannalta siis:)
Tänään kävin puntilla. Siellä ensin vatsoja. Sit vähän kaikkee:) Olkapäitä, hauista, selkää. Siitä sen kummempia, hiki tuli ja sykkeet nousi.

                               Hampaat irvessä höntsäsalia, saa hikisenä sit miestä halia!

Huomenna meen kattelee niitä juoksukenkiä ja mua niin innostutta et mitä se tekee mun lenkeille. Sit innostuin luontoloisen Sinin postaamasta jutusta http://luontoloinen.blogspot.fi/2016/06/naisten-vaatteiden-loogisuudesta.html?m=l ja aloin miettii et hetkinen, mä nyin aina juostessa sortseja alemmas ja ihan kiva olisi juosta tosiaan niissä lyhyemmissä, muttei liian lyhyissä, pöksyissä kuin pitkissä trikoissa. Joten etsin itselleni ehkä myös sellaiset, sopivan mittaiset juoksupökät. Tästä se lähtee, tervetuloa vaateurheilu ja juoksemisen helppous! Huomenna selviää mitä matkaan lähti👍Siihen saakka soronoo😱

-Milikkis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti